ในการศึกษาครั้งนี้ใช้ในการวิจัยเป็นแบบทดสอบ คือ เป็นแบบทดสอบเรื่อง แกร การแปล - ในการศึกษาครั้งนี้ใช้ในการวิจัยเป็นแบบทดสอบ คือ เป็นแบบทดสอบเรื่อง แกร อังกฤษ วิธีการพูด

ในการศึกษาครั้งนี้ใช้ในการวิจัยเป็น

ในการศึกษาครั้งนี้ใช้ในการวิจัยเป็นแบบทดสอบ คือ เป็นแบบทดสอบเรื่อง แกรมมาด้านขั้นกว่าขั้นสูงสุด ลักษณะของแบบทดสอบเป็นการเติมคำลงในช่องว่างให้สมบูรณ์ ซึ่งในข้อสอบมีประมาณ 10 ข้อ ให้นักศึกษาเติมลงไป นักศึกษาที่ได้คะแนน 0-5 แสดงว่าอยู่ในเกณฑ์ที่ยังไม่ผ่าน และนักศึกษาที่ได้คะแนน 6-10 แสดงว่าอยู่ในเกณฑ์ที่ผ่าน นอกจากนี้ผู้วิจัยมีความคิดที่จะทำแบบสอบถามทราบความพึงพอใจในการเรียนแกรมมาผ่านเพลงจากนักศึกษาว่าเห็นด้วยหรือไม่เห็นด้วยอย่างไรอยู่ในส่วนที่สองของเครื่องมือในการทำวิจัยครั้งนี้ คะแนนจากแบบสอบถามความพึงพอใจจะคิดเป็นเปอร์เซน เครื่องมือที่ใช้ในการศึกษาครั้งนี้เป็น 30 คนในปีที่สองของ EIC ที่สำคัญที่มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลอีสานวิทยาเขตสุรินทร์
0/5000
จาก: -
เป็น: -
ผลลัพธ์ (อังกฤษ) 1: [สำเนา]
คัดลอก!
In the study, used in research as a quiz is a quiz over the GSM the most advanced stage. Characteristics of the test is to fill in the blanks to complete the examination, which has about 10 students to fill out. Students who score 0-5 indicates that the criteria are not yet over and the students who score 6-10 shows that in the past criteria. In addition, researchers have no idea to do queries knowing customer satisfaction in the lesson GSM coming through music from students how to agree or disagree, however, on the second part of the first research tool. Score from the query will be satisfied as a percent. Tools used in the study is 30 people in the second year of the EIC rajamangala University of technology ISAN Surin campus.
การแปล กรุณารอสักครู่..
ผลลัพธ์ (อังกฤษ) 2:[สำเนา]
คัดลอก!
In this study, the test was conducted as a test subject. Seagram the most advanced stage than Characteristics of the test is to fill in the blanks to complete. The test has approximately 10 questions, the students filled. Students who scored 0-5 that remained uncleared. And students who scored 6-10 that was in the past. In addition, the researchers had the idea to do a questionnaire to know the satisfaction of students learn grammar through songs of, agree or disagree, however, on the second part of the tool to do this research. Satisfaction rating will be high percentile. The instrument used in this study were 30 students in the second year of EIC is the University of East Campus.
การแปล กรุณารอสักครู่..
ผลลัพธ์ (อังกฤษ) 3:[สำเนา]
คัดลอก!
In this study, the test is a test about the program to the most advanced. The characteristics of the test is to fill in the blanks to complete, in which the test item about 10 Dalyan study added.0-5 shows were also failed, and students who scored 6-10 shows that were passed.Rate of questionnaires was%. The instruments used in this study is 30 in the second year of EIC the Rajamangala University of technology in Surin
การแปล กรุณารอสักครู่..
 
ภาษาอื่น ๆ
การสนับสนุนเครื่องมือแปลภาษา: กรีก, กันนาดา, กาลิเชียน, คลิงออน, คอร์สิกา, คาซัค, คาตาลัน, คินยารวันดา, คีร์กิซ, คุชราต, จอร์เจีย, จีน, จีนดั้งเดิม, ชวา, ชิเชวา, ซามัว, ซีบัวโน, ซุนดา, ซูลู, ญี่ปุ่น, ดัตช์, ตรวจหาภาษา, ตุรกี, ทมิฬ, ทาจิก, ทาทาร์, นอร์เวย์, บอสเนีย, บัลแกเรีย, บาสก์, ปัญจาป, ฝรั่งเศส, พาชตู, ฟริเชียน, ฟินแลนด์, ฟิลิปปินส์, ภาษาอินโดนีเซี, มองโกเลีย, มัลทีส, มาซีโดเนีย, มาราฐี, มาลากาซี, มาลายาลัม, มาเลย์, ม้ง, ยิดดิช, ยูเครน, รัสเซีย, ละติน, ลักเซมเบิร์ก, ลัตเวีย, ลาว, ลิทัวเนีย, สวาฮิลี, สวีเดน, สิงหล, สินธี, สเปน, สโลวัก, สโลวีเนีย, อังกฤษ, อัมฮาริก, อาร์เซอร์ไบจัน, อาร์เมเนีย, อาหรับ, อิกโบ, อิตาลี, อุยกูร์, อุสเบกิสถาน, อูรดู, ฮังการี, ฮัวซา, ฮาวาย, ฮินดี, ฮีบรู, เกลิกสกอต, เกาหลี, เขมร, เคิร์ด, เช็ก, เซอร์เบียน, เซโซโท, เดนมาร์ก, เตลูกู, เติร์กเมน, เนปาล, เบงกอล, เบลารุส, เปอร์เซีย, เมารี, เมียนมา (พม่า), เยอรมัน, เวลส์, เวียดนาม, เอสเปอแรนโต, เอสโทเนีย, เฮติครีโอล, แอฟริกา, แอลเบเนีย, โคซา, โครเอเชีย, โชนา, โซมาลี, โปรตุเกส, โปแลนด์, โยรูบา, โรมาเนีย, โอเดีย (โอริยา), ไทย, ไอซ์แลนด์, ไอร์แลนด์, การแปลภาษา.

Copyright ©2024 I Love Translation. All reserved.

E-mail: